Klokreations

You are not connected. Please login or register

Eric's Dungeon of various things

Go to page : Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down  Message [Page 2 of 2]

26 Re: Eric's Dungeon of various things on Thu Sep 12, 2013 6:25 pm

Yoshi


Admin
Oh, you probably grabbed it off a FE8 Mug. If that's the case, you'd have to change the other colors as well because FE6/7 mug palettes don't mix well with FE8 palettes.

27 Re: Eric's Dungeon of various things on Tue Sep 24, 2013 9:46 pm

Eric-NX

avatar
Yoshi: The palette is from FE6/7 since we already tested the portrait in game and it works, I just don't exactly remember from which character I got the palette.

And on that note here is Tamiss fixed portrait:


also I kinda fixed the shading on the hair.

and some new portraits:



Forte and Lee, both of them are splices made by a friend I just tried to "fix" them and make them somewhat original ? I don't even.

But whatever.

So yeah that.

28 Re: Eric's Dungeon of various things on Thu Sep 26, 2013 12:14 am

Yoshi

avatar
Admin
Eric-NX wrote:Yoshi: The palette is from FE6/7 since we already tested the portrait in game and it works, I just don't exactly remember from which character I got the palette.
It shouldn't matter if it works in-game, I don't think mug palettes have any sort of limit.

Also, I couldn't find any mug in 6/7/8 that matches that hair color, so... yeah. lol


___________________________________
Greatest Prime quote in existence:

29 Re: Eric's Dungeon of various things on Thu Sep 26, 2013 1:08 am

Mew

avatar
Chick
The new old man is pretty ballin' looking, I dig it. Noticing a few problems on the second guy though.

-Hair is tall and the shading on it is quite stiff/chunky. Hair is pretty hard tho :\
-The way the eyepatch is separated by the hair at the top makes it have a sort of heart shape I gather this is not intentional
-Eyepatch seems a bit too high, looks like it's floating above his face. I'd say lower it, which will also fix the heart shaped patch problem 0:

http://www.margosikes.com

30 Re: Eric's Dungeon of various things on Thu Sep 26, 2013 2:24 pm

Yoshi

avatar
Admin
And the back of the old man's hair has a really odd shape.


___________________________________
Greatest Prime quote in existence:

31 Re: Eric's Dungeon of various things on Fri Oct 04, 2013 10:44 pm

Eric-NX

avatar
Yoshi: Well now I feel silly I didn't exactly knew that there was any limits to the palette, also weird I remember that I got the purple palette from FE7 I guess I got it from FE8 ? I dunno.

Mew: Fucking heart shaped eye patch damn it well I think i managed to fix it.

so the new shit:


Still messing around with Tamiss this time I slightly changed the purple and blue palette.


Fixed lee I think also completly changed his palette.


And some ramdom cloak guys(trying different palettes)

So yeah that.

32 Re: Eric's Dungeon of various things on Sat Oct 05, 2013 12:14 am

Yoshi

avatar
Admin
Looks badass, sir. The far cheek on the bottom two look a little clunky.


___________________________________
Greatest Prime quote in existence:

33 Re: Eric's Dungeon of various things on Sat Oct 05, 2013 12:53 pm

Klokinator

avatar
Admin
Top right cloaked guy and middle far left one look the best, IMO.


___________________________________
http://klokreations.forumotion.com

Sponsored content


View previous topic View next topic Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum